Saturday 19 March 2011

suke suki

assalamualaikum semua pengunjung blog nie....tade pape pon nk kongsi...saje terase jer tangan nie nk menaip blog nie....
gnie jelah,aku cerite jelah kat korg ape yang aku bt semalam...

semalam aku ade meting jap....pas jer meting,ak trus g main futsal kat JEMBAL tuh...lbeh kurg pkl 11.35 mase tu....aku ttahu dah lewat,tp aku tak peduli,sbb nie ajakan drpd kawan2 skolah aku dulu

punya lah lame aku tak jumpe mereka...dan semalam dapat jumpa terasa lega ah sket walaupon hanya sekejap...laps main ftsal tuh,aku g lepak2 jap mnum air kat warung...borak punya borak,jam dah pkl 1...


aku pon msuk la hostel..ingatkan nak panjat jer pagar hostel tuh,tp pak guard plak ddk depan pagar tuh...terpakse lah aku jadi budak yang baik,masuk ikot saluran yang btol..nsib ah member aku yang hantar,kalau aku jalan kaki,habis ah...dah ah letih...

sampai kat bilik,aku tgk rumate aku tak tido lagi...aku borak ah kejap...sedar2 dah pkul 2...aku pon nk tido ah....tetiba aku tersedar yang aku blom lagi basuh baju untuk pakai keesokan harinya...kelam kabut aku pegi basu...dgn harapan baju tu akan  kering lah..hahahhaha...

pagi nye sudah tiba,aku bersyukur,baju ku hanya lembap sedikit saje....hehehhe....dlm hati,tak sia2 aku basuh semalam....pagi nie aku akan k polisas..utk lawan bola...liga ipt...aku berdoa agar team UMT nie meng lah....hehehhehe.....

dan sekarang,aku masih menunggu kehadiran bas utuk mengambil aku ke sane...sekian...

wallahu a'lam....

No comments:

Post a Comment