Thursday 10 March 2011

pembuka bicara

assalaamualaikum semua....terlebih dahulu aku bersyukur kerana aku dapat bt satu blog yang merupakan dunia baru untuk aku sekarang ini.aku buat blog ni bukan lah untuk memdapat ape2 ganjaran,tetapi sekadar menghabiskan mase lapang aku supaya aku dop buat pekare2 yang x sepatutnya..

aku bukanlah seorang penulis,jadi wajarlah post2 aku ni tak tersusun dari segi tatabahasa nye..hehehhe...aku create blog niue dalam loghat tganu untuk memudahkan aku untuk meng'edit' blog aku dari mase ke semase...hehehe...andai kate ade yang tak faham tu,rajin2 lah bertanya yer...jangan jd seperti orang yang "BODOH SOMBONG". doh la tak tahu pape malahan sombong untuk bertanya tentang ape yang xfaham...

jadi, sebelum akhir kate,aku berharaplah agar blog nie menjadi medium untuk kite semua untuk mendapatkan ilmu2 yang bermanfaat untuk kehidupan dunia dan akhirat.kebaikan untuk diri aku dan kalian semua amatlah penting tambahan lagi untuk arus peredaran zaman yang semakin mencabar ini.sekian...Allahu a'lam

No comments:

Post a Comment