Friday 25 March 2011

Duhai Sahabatku Semua...

assalamualaikum semua....dah lame rasenya tak update blog...huhu~

tadop nape pon yang nk dikongsi sebenarnya,tapi tgn gatal nak menulis...

diri ini tak lame...jd,aku mengambil ruang mase yang ade ini,memohon ribuan kemaafan bt semua kenalanku,baik yang rapat ataupon yang tak pernah aku bertegur sapa....

seminggu ini,aku merasakan,ade sesuatu yang tak kene dgn diri ku...mgkn aku ade melakukan kesilapan terhadap kawan2ku semua....kalau aku ade melakukannya,kalian maafkan lah aku...aku hanya lah insan yang serba kekurangan....

mgkn ramai dalam kalangan kalian yang tidak menyukai tutur kata ku...tapi,kadang2 aku tak sedar ape yang aku ucapkan terhadap kalian semua...

=)....aku mampu tersenyum....kalau ade org yang mengkritik aku..kenapa?
kritikan biasanya akan merubah seseorang....

wallahu a'lam

No comments:

Post a Comment