Tuesday 16 August 2011

ujian di bulan ramadhan

salam ramadhan...

Hai nie ada 2 perkara yang berlaku keatas diriku...hehehe...1 yang baik dan satu yang tak berapa nk baik...

yang baik nyer,aku dapat g bazar ramadan buat kali pertama untuk tahun ini..hehe...syukur sangat2..sebab ape...kat luar sana masih ramai lagi yang tak pernah pergi bazar ramadhan untuk tahun nie...

tapi malangnya,walaupon bulan ramadhan,tapi perwatakan ramai manusia masih lagi seolah2 tidak menghormati bulan yang mulia ini..mereka dengan beraninya mendedahkan apa yang tak sepatutnya mereka dedahkan.inilah realiti masyarakat hari ini,masih lagi mengambil remeh tentang aurat...

yang keduanya,perkara yang tak berapa nak baik aku terima hari ini.......jeng jeng jeng....

aku excident...ihihihi..dugaan di bulan pose la nie...alhamdulillah...tuhan menguji aku pada hari ini..mungkin kerana dosa aku,atau mungkin untuk menguji keimanan aku...firman Allah,
"apakah kau mengatakan yang kamu sudah beriman sedangkan kamu tidak diberi ujian?"

namun aku bersyukur,sebab aku tidaklah mengalami sebarang kecederaan yang serius...punca excident tuh sebab motor yang aku boncengi tuh,pancit secara tibe2...namun aku tetap bersyukur...

assalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment