Thursday 14 July 2011

lame dahhh

betapa lame nyer aku tak mencoret sesuatu kat sini...bkn sibuk,tp mls...hehhee

aku nie sekadar nak conteng blog aku jer..bkn pape pon...kalau nk bace,go on jelah...kalau tak nk,xpe,boley ttp jer =)
kisah yang
 banyak mengajar aku
tentang kekeluargaan
aku sekarang nie tgh cuti panjang.lepas raya baru aku masuk balik.diam tak diam,bnyk upenyer movie telah aku khatam.

dalam bnyak2 cite yang aku tgk lah,aku cukup tertarik dgn cite nur kasih the movie.cite nie ringkas,tp banyak gak ah msj yang pengarah cube silitkan..tak banyak filem kat malaysia nie yang seperti cite nur kasih nie...

sebenarnye aku mmg suke cite nie dr dulu g...bkn sbb pelakon dye jer,tp jalan cite dye yang menarik...sape2 yang nak tahu ape yang ada dalam cite nie,kenalah same2 tengok yep...hehehe...





p/s:walaupon cite nie dah lame,tp aku peduli ape...hehehhe

No comments:

Post a Comment