Sunday 10 April 2011

jom menaip

dah lame aku tak menulis dlm blog aku nie...tapi kali nie aku nk taip la satu dua patah untuk org kate update blog..ehheheh...bkn nape,kot2 ade yg rindu jer...hehhe

minggu depan exam weh...tapi mcm tadop pon exam...aku dop rase pon semangat nk exam...kalau sem lepas,ade lah jgop mrease nk stadi...tapi sem 2 nie,hampeh jer...

mane tak nyer,kalau assgment sampai hari terakhr kuliah ade lg...tambog plop stadi week tadop..hehehhe...tp tadop hal ah...Islam mengajar kita untuk tidak putus ase,pepatah arab ade lah kate"barangsiapa yang berusaha dia akan dapat hasilnya"...

smggu sblm exam nie pon,aku telah dilantik untuk menjadi pengarah sebuah program iaitu program semayang hajat dan iftar jamaie.ini merupakan pengalaman aku yang pertama dalam meng'handle' anak2 buah aku untuk memastikan prgrm ini bertambah lancar...tapi mujur lah kawan2 aku banyak support aku...tq guys...hehehe

2 comments: